• Gå til indhold
  • Skift cookie indstillinger
Gå til forsiden
  • Presse
  • Support
  • English
  • Kontakt
  • Om os
    • Om Statens It
    • Hvem leverer vi til?
    • Her bor vi
    • Organisation
    • Direktion
    • Mission og vision
    • Årsrapport
    • Mål- og resultatplan
    • Politikker og retningslinjer
    • Statens Its Whistleblowerordning
  • Services
    • Arbejdspladsløsninger
    • Sikkerhed
    • It-drift
    • Servicedesk
    • Udvikling af fælles services
  • Support
    • Om Serviceportalen
    • Vores Servicedesk
  • Job og karriere
    • Ledige jobs
    • Om at arbejde i Statens It
    • Bliv graduate i Statens It
    • Bliv elev i Statens It
    • Sikkerhedsgodkendelse
    • Om ansættelsesprocessen
  • Om os
  • Services
  • Support
  • Job og karriere
  • Presse
  • Support
  • English
  • Kontakt
  1. Forside
  2. Services

Hvad tilbyder vi?

Statens Its services

På disse sider kan du læse om nogle af de services, Statens It tilbyder

Services

""

Arbejdspladsløsninger

Statens it-arbejdsplads, også kaldet SIA, er basispakken, der indeholder en brugerkonto i det fælles Active Directory (AD) samt en kontorarbejdsplads i form af en bærbar computer med et standardimage udviklet af Statens It.

Læs om arbejdspladsløsninger

""

Sikkerhed

Statens Its sikkerhedsservice dækker dels over en række tekniske sikkerhedskomponenter og sikkerhedsrelaterede aktiviteter, dels over opretholdelsen af en række procedurer, som sikrer overholdelse af ISO27001 standarden og GDPR.

Læs om sikkerhed

""

It-drift

I Statens It leverer vi sikker og stabil it-drift til vores kunder. Vi tilbyder både drift af infrastrukturmiljøer og drift af kunders fagapplikationer, i overensstemmelse med den aftalte driftsmodel, samt hjælper vores kunder med outsourcet drift og miniudbud. 

Læs om it-drift

""

Servicedesk

Servicedesken er ’Single Point Of Contact’ for vores brugere. Vi sidder klar til at hjælpe, og vores mål er at løse problemet så hurtigt som muligt, og helst mens vi har dig i røret.

Læs om Statens It's Servicedesk

""

Fællesservices

Statens It udvikler løbende nye fællesstatslige services med henblik på at løse forretningsbehov på tværs af kunder samt for at opnå stordriftsfordele for alle kunder.

Læs om fællesservices

""

Vil du vide mere?

Hvis du allerede er kunde, kan du se hele vores Servicekatalog på Serviceportalen. Du bedes kontakte din kundepartner i Statens It, hvis du har spørgsmål. 

Gå til Serviceportalen

Statens It

Lautruphøj 2
2750 Ballerup

Reception: 72 31 00 00
Servicedesk: 72 31 00 01
statens-it@statens-it.dk

EAN: 5798000010925
CVR: 31 78 64 01

Åbningstider

Reception

Mandag-torsdag 8:00-16:00
Fredag 8:00-15:00

Servicedesk

Statens Its Servicedesk har åbent 24/7 mandag - søndag - også på helligdage

Genveje

  • Serviceportalen
  • Webmail
  • Support
  • Om Statens It
  • Tilgængelighedserklæring
  • Statens Its Whistleblowerordning
  • Cookies

Finansministeriet

  • Finansministeriet (departementet)
  • Økonomistyrelsen
  • Medarbejder- og Kompetencestyrelsen
  • Statens Administration
  • Statens It
  • DREAM
  • LinkedIn